6/01/2015

O cnení a tvrdohlavom malom návrate

Je mi samej zo seba smiešne a trápne zároveň. Čo som si myslela? Na krásu sa rýchlo zvyká a slová mi chýbali.
Hovoríte si, že štyri mesiace a srdcervúci rozlúčkový post boli len hlúposť a neviem dodržať slovo. Tak asi neviem. Pre mňa to boli štyri dlhé mesiace, ktoré mi stačili na to, aby som zistila, že nechcem prestať.  
Cítim sa vyrovnane, s občasnými stavmi smútku a občasnými stavmi sebaľútosti.
Poslednú dobu som na blog písala už len z povinnosti, a to som celý čas tvrdila, že to čo robíme, máme robiť v prvom rade, pre seba. A je pravda, že som to celé brala až príliš vážne. Teraz to bude jednoduchšie.
Baví ma to. Oh bože, ako moc. A tu už mi príliš nezáleží na tom, či osem dní nebude len mojím osobným denníkom, prístupným na internete, ktorý, po prvé: budú čítať len ľudia, ktorí naň náhodou omylom narazia; po druhé: milí známi, ktorí sa z neho budú smiať (ako doteraz); po tretie: len ja sama; po štvrté: fakt vôbec nik.
Ale hlavne, budem to robiť, pre vlastné uspokojenie. Som príliš tvrdohlavá. Ale pokúsim sa nastoliť zmeny (budem sa snažiť o to, aby som vás znova len neťahala za nos).:
1. Písať budem dúfam (!) častejšie, no s menším množstvom fotografií (o ľúbezných miestach, však pretrvá a to budú príspevky, na ktorých sa pokúsim, dať si záležať).
2. Rozmýšľala som, o zmysluplnejších príspevkoch. Knihy/filmy. Lebo sú to skutočné veci. Ktoré ku mne patria. Priznávam, knihy v poslednom čase zanedbávam. Kto nie? Každý to hovorí, každý by chcel, nikto nečíta. Ale v piatok som s jednou znova začala. A stála by za hriech!
Filmy sledujem pravidelne. Povedala by som, že až príliš. Sometimes. Viete, také tie intelektuálne, ktoré zásadne (!), pozerám sama. Keď máte depku, pozriete si film. 
Ja si ich pozriem hneď niekoľko, strávim osem dní v posteli a uprostred jednej z nocí, upadnem do ďalšej. Lebo prídem na to, že môj život je vlastne tak nudný a beznádejný. Recenzie?
3. Uvažujem o facebook-ovskej stránke, čisto pre reklamu, ahaha (ale moc sa mi do toho nechce, blog je zatiaľ tak krásne nepoškvrnený).

4 komentáre:

  1. ó, ja som taká rada.
    a teším sa na všetky tvoje slová, fotky a tú krásu, ktorú cez ne prinášaš.
    a ľúbezné je najkrajšie slovo na svete. <3
    (a myslím, že dobré veci si nájdu ľudí aj bez reklamy na fb)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak ma potešilo,ked som uvidela tvoj prípevok a ešte viac to,že si zasa späť! :)

    OdpovedaťOdstrániť