2/12/2015

When Time Fades Away

Pridlho si už hovorím, že chcem niečo inak. Slová sa však hovoria a činy spia pod teplou béžovou perinou s medvedíkmi.
Píšete si denník? Ja som s tým niekoľkokrát začala ale vždy aj skončila ôsmimi zapísanými stranami, bolesťou v prstoch a následným odpočinkom na dne zásuvky.
Osem dní v týždni sa však takým stal. 
Nepostrehla som kedy, ale už ním dva a pol roka je. 
Od začiatku bol orientovaný hlavne na fotografie, no postupne som sa nadchla pre písanie. A aj napriek tomu, že ma to všetko baví (aj keď asi nepíšem nič veľavýznamné) mám pocit, že také dlhé obdobie stačilo, aby som sa čo to naučila. Nechcem s tým však prestať.
 
Ešte pred mesiacom som toto miesto chcela opäť prebrať k životu, ale teraz je to, čo robím, najlepším rozhodnutím. A aj napriek tomu, že takýto stav neprežívam po prvý krát, tentoraz som nad tým hrozne moc premýšľala, pred týždňom oslávila osemnáste narodeniny a povedala si, že treba skončiť v najlepšom. A mám pocit, že mojich osem dní, už akosi stratilo čaro.
Nechcela som byť sentimentálna (aj keď to k tomuto blogu asi mnohokrát patrilo), ale asi to inak nepôjde. Chcela som len povedať, že som blogu obetovala veľa času a ešte väčšiu časť svojej osobnosti, ktorú teraz dúfam využijem inak. 
Ďakujem však za všetky láskyplné slová, ktoré ste mi posielali a ďakujem za ľudí, ktorých som tu stretla. 
Nehovorím, že sa mi nezačne cnieť, určite začne, no nemáme ľutovať veci, ktoré sme urobili. Vtedy sme to tak predsa cítili.
A keď sa rozhodnem, akým smerom chcem pokračovať, možno o sebe dám ešte niekedy vedieť.

2 komentáre:

  1. Tvoj blog som našla pred pár dňami a tešila som sa že som ho našla lebo ma bavilo čítať tvoje myšlienky, škoda že končíš. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, mrzí ma, že som ti neodpísala. Ale nepostrehla som tvoj komentár skôr. Skrátka som sa odstrihla.
      Ďakujem ti však. :)
      Možno sa v blízkej dobe znova ozvem. Bola to príliš silná láska, aby tak rýchlo pominula.
      Alebo len neviem dodržať slovo. :)

      Odstrániť