12/31/2014

Year 2014

Neplynie čas nejako rýchlejšie ako kedysi?

Opäť sa končí jeden z rokov. Ale načo sentiment?
Dávate si predsavzatia? Ja zvyčajne áno, ale na väčšinu si už ráno prvého januára nepamätám. Takže, moje predsavzatie na tento rok: žiadne si viac nedávať.
Zmenu totiž môžeme urobiť, kedy sa nám zachce. Nie len vtedy, keď sa to patrí. Nie len vtedy, keď sa rok chíli ku koncu.
A aký vlastne bol?
Pred rokom som si priala: "aby bol aspoň taký pekný ako ten minulý". A viete čo? Bol ešte krajší. Plný sladkých dní a ešte sladších večerov. Plný láskavých ľudí. Plný slnka. Miestami oblakov. Tešili by sme sa však z neho, keby občas neprišli?
A čo rok 2015?
Pre mňa bude hlavne o rozhodnutiach. Preto si prajem, aby boli, aspoň niektoré správne. 
A vám prajem, aby ste ho mali taký krásny, aký si sami želáte!

4 komentáre:

  1. Aj mne sa zdá, že čím som staršia, tým mi roky bežia rýchlejšie a rýchlejšie.
    Čo sa týka predsavzatí, som skôr človek, ktorý si dáva ciele - jeden na mesiac - zároveň mám presný čas, dokedy musím niečo splniť :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pred týždňom som oslávila osemnástku a veru, čas nikdy nebežal rýchlejšie.
      To, že si dávaš ciele, miesto predsavzatí, mi príde hrozne milé a rozumné, kiež by som toho bola schopná aj ja. :)

      Odstrániť
  2. Konečne som našla blog ktorý nieje len o "hlúpych" kozmetických radách a móde. Niežeby som to odcudzovala, len mi príde že je čím viac tým menej ľudí ktorý chcú čítať myšlienky druhých a stotožniť sa s nimi.

    K tým predsavzatiam. Vždy som si na konci roka povedala že áno nový rok nový začiatok, tento krát už naozaj zmením všetko čo chcem aby bolo iné. Hovno. Vždy som si dala predstavzatia a po pár dňoch som už ani nevedela že som si nejaké dala. A máš pravdu že zmenu môžeme urobiť kedy sa nám zachce
    theonly-promise.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, ja mám pocit, že blogou pre ľudí, ako si napisala, ktorí "chcú čítať myšlienky druhých a stotožniť sa s nimi" je menej preto, lebo v dnešnej dobe má každí svoje vlastné problémy a nechce si pridávať aj tie cudzie. A poviem ti tajomstvo, dlhšiu dobu hrozne uvažujem o trvalom zrušení blogu, možno práve z tohto jediného dôvodu.

      Odstrániť