12/22/2014

Night Trip

TÚTO si pustite pri čítaní (nie je vianočná, ale, komu to nie je to jedno?). The sun could make me blind. Skutočne už nastali Vianoce?
Do včerajšieho rána, som vítala jeseň, ale dnes som to už aj ja pocítila inak.
Síce ma nebaví nakupovať darčeky (len knihy, v tých som dobrá!), zdobiť stromček a ani ma príliš nezaujíma, čo dostanem ja. Že by som už tak ostarela?
No moc sa teším na všetkých blízkych, ktorých som dlho nevidela, na tých, ktorých videla nedávno, ale chýbajú mi, na večerné prechádzky (len za svetla žiaroviek z vianočných výzdob) a pozeranie do neba, za zvukov soundtracku Sám doma.
I like my place being the infinite dorms.
Fotky sú akýmsi impulzom. Je to miesto, kde trávim takmer deväť hodín denne, päť krát týždenne.
Tvorí veľkú časť môjho života, momentálne ešte trochu väčšiu a asi som mala pocit, že by mala tvoriť aj kúsok z mojich ôsmych dní.
Nepíšem veľa? Nenudia vás moje slová?

6 komentárov:

  1. I said maybe
    You're gonna be the one that saves me
    And after all
    You're my wonderwall ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Slová ich piesní vedia pohladiť srdce i dušu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. si skvelá. to ako píšeš, to ako fotíš!
    (chcem sa spýtať, všetky tie knižky, čo fotíš aj na insta a tak si kupuješ alebo chodíš aj do knižnice a požičiavaš si ich?)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V prvom rade, veľmi ďakujem za krásne slová ♥♥♥ a v tom druhom, väčšina kníh je mojich, pretože sa k niektorým rada vraciam. Pár skvostov mám aj z antikvariátov a sem tam, si nejakú požičiam. Ale to skôr tie, čo sa týkajú nejakej odbornej literatúry. :)

      Odstrániť