9/22/2014

Future Memories

V posledných dňoch ma striedavo napĺňala clivosť, radosť, veľa otázok, strach a láska k ránam, plných kávy. Kvetov. Filmov (ku ktorým som si opäť našla cestu a čas).
Budúcnosť je v našich spomienkach. A mne sa veľmi cnie za teplými dňami.  
Za chvíľami, kedy sme zabúdali
Zabúdali na skutočnosti. Oslavovali odvahu. A lúčili sa veľkolepím spôsobom.
Rozradostenie a strach, ruka v ruke, zo všetkého nadchádzajúce. 
Z budúcnosti. Z pominuteľnosti. 

Počas leta som prežívala toľko príjemného, že čas bol príliš vzácny. No ako pominuteľné pominulo, ako prešiel ďalší rok.. opäť ma začala trápiť otázka významu, a ďalšieho možného smerovania tohto jedného týždňa s jedným dňom navyše.
Takéto obscénne myšlienky som mala už niekoľko krát, ale vždy ich napokon odplavili dni a všetky krásne slová, no možno prišiel ten čas, kedy som našla všetko, čo som hľadala a očakávala. A možno sa len mýlim.

“One day I will find the right words, and they will be simple.” 
                                                                                                                                         Jack Kerouac


2 komentáre:

  1. Ahoj mohla by si mi povedat, aky mas fotoaparat plus objektiv a kde upravujes fotky? :) Dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám Canon EOS 1100D, a objektív zatiaľ len základný. A upravujem vo photoshope:)

      Odstrániť