8/24/2014

Frustrations And Fascinations

O čom mám chuť teraz písať?
O hrozne.
O hroznej radosti. O hroznom smútku z pominutia.
Na Grape bolo kúzelne. Tri kúzelné dni na mieste, kde ľudí nezaujímal čas. Kde ste mohli len tak tancovať. Kde hrala krásna hudba. Kde sa nosili vo vlasoch kvety. Kde sa sedelo v tráve. Kde sa pilo víno.
Kde sa úplne neznámi ľudia rozprávali o spoločne známych veciach. 
A kde som strácala hlavu pri každom tóne skladieb od Klaxons, Bombay Bicycle Club a La Roux.
Ak by ste chceli, vidieť aspoň útržok spomienok, pozrite môj instagram TU.

Takéto udalosti odhaľujú charakter. A aj napriek jednému sklamaniu, som našla viac ako som mohla stratiť. 
August bol pekný.
Plný milých ľudí, plný cestovania, plný malým množstvom voľných dní.
No páčilo sa mi to. A september.. ten pretrvá. V skvelosti dní. V spoznávaní, hľadaní a nachádzaní.
 

2 komentáre: