6/30/2014

Roses

Smells like roses. Tak horko. Tak sladko.
Malo by ma tešiť leto, ale zatiaľ som mu neprišla na chuť. Neviem. Možno pre veci, ktoré sa pokazili.
Silou mocou sa však na povrch snažím vytlačiť moju drobnú, no predsa, pozitívnu časť. A aj napriek všetkému, mám od neho veľké očakávania.

Chcem čítať básne v korune veľkej čerešne. Chcem prechádzať bosými nohami po vlhkej tráve, pomedzi biele sedmokrásky. Chcem hľadať poklady v antikvariátoch. Chcem byť s blízkymi.
Zároveň chcem navštíviť veľa koncertov. Chcem preveľa cestovať. Chcem stretávať staré tváre aj nových ľudí. Veľmi chcem. Veď kedy inokedy, keď nie teraz.
Snáď aspoň časť vyjde. A čo chcete v lete vy?
"Kdekoľvek zasejeme sny, vykvitnú ruže." - Claude Aveline
Pri spomienke na minuloročnú Prahu, ma hreje v hrudi a tiež teší The 1975, ktorý tam zavítajú na jeseň a ja tak pevne dúfam, že sa mi ich koncert podarí vidieť naživo.

6 komentárov:

  1. Ty jsi ještě kouzelnější než růže sama ♥♥

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera nádhera nádhera :3 http://awokkado.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Právě jsem projela asi půlku tvého blogu a máš opravdu famózní fotky ... Hrozně je obdivuju! Jen tak dál! (Ach jak bych si přála zrcadlovku, nebo aspoň foťák ze stativem :D) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť