6/01/2014

Back To The Time

Páči sa mi pocit, že začína leto. No zároveň ma dobieha úzkosť z toho, ako všetko uteká... Tento stav zažívam často.
Viem však, že to tak musí byť, ale občas ľutujem, že som minulé (vtedy tak všedné a nepodstatné) okamihy, nevychutnávala viac.

 Že blízka osoba, s ktorou sme pred rokmi vložili našu bezstarostnosť, detskú radosť a sny o živote dospelých do malej krabice a zahrabali do zeme, už odchádza na vysokú. Nepamätám si, aké hmotné veci sme do nej vložili, ale spomínam si na myšlienky, v ktoré som vtedy verila. Prešlo šesť alebo sedem rokov a ja cítim, že sa neudialo všetko to, v čo som vtedy verila. Vyrástli sme. A detské sny sa zvyknú mýliť.

It's a metaphor. A ja ich milujem.

Pamätám si na toto obdobie, pred rokom. Každé ráno som sa tešila z teplého vánku. Vo vlaku čítala, Na vine sú hviezdy. Už prešlo toľko času...
Mám chuť, prečítať si ju opäť, lebo pomaly zabúdam na to, ako veľmi som sa do nej zaľúbila.
A s akou radosťou som o nej písala TU. Vtedy som ešte netušila, že po roku príde filmové spracovanie a ja budem plná:
- očakávania,
- nedočkavosti,
- mierneho strachu zo sklamania,
- a pocitu, že ak sklamanie nastane, zachráni ho Anselov úsmev.
(ale ja viem, že nenastane)

8 komentárov:

  1. Ach, Augustus, ja ťa už nikdy nedostanem z hlavy. Pamätám si ako som objavila tvoj blog. To bolo len že- už nech napíše nový príspevok. Nechápala som ako niekto ma môže nepoznať a cítiť to isté. Nechápem to doteraz.
    A keď čítam tvoje slová, cítim sa ako doma. Akoby všetko zlé pohlcovali a pripomínali porozumenie a hrejivosť letných úsmevov.
    <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nechápem, ako je možné, že som tu našla takých skvelých ľudí, ako si ty! S ktorými mám tak veľa spoločného. ^^ A konečne ťa chcem spoznať naživo!

      Odstrániť
  2. neskutočne zbožňujem tvoje slová a fotky, TEBA <3
    ---
    a mám blbý dotaz. to je tvoje obočko? http://instagram.com/p/objuxbGuEx/
    dlho dlho sa snažím dosiahnuť niečo podobné, no neviem ako nato

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi preveľmi!! ^^
      Ak máš na mysli to, či moje obočie vyzerá takto, keď sa ráno zobudím, tak bohužiaľ nie. :D Mám ho svetlejšie, preto používam tiene na obočie:)

      Odstrániť
    2. a svoje obočie máš také hrubé a husté, či to do takého tvaru len vieš docieliť tieňmi?
      a aké tiene používaš?
      ja to môžem skúšať hocijako dlho nikdy nedocielim tak pekne prirodzené obočie, nevieš nejaký návod ako na to?

      Odstrániť
    3. Mám ho prirodzene dosť hrubé a trhám si ho len minimálne, preto mám takýto tvar aj bez tieňov. Tie používam len na jeho zvýraznenie a idem len po líniách. A používam značku PUPA.
      Moje obočie si tiež prešlo svojím. :D Asi neexistuje univerzálna rada, lebo tvar závisí od črtov tváre, no skús si ho moc netrhať, používať odtieň hodiaci sa k vlasom a tiež je dôležité, vedieť si ho správne naniesť. Nijako si ho nerámuj a skús si tieň smerom od vnútorného kútika oka k vonkajšiemu, akoby vytieňovať, aby nemalo po celej dĺžke rovnakú farbu. :)

      Odstrániť
  3. Ach aké clivé a pretkané dobrodružstvom zajtrajška :) pekný článok
    http://awokkado.blogspot.sk/2014/05/dnesny-ananas.html

    OdpovedaťOdstrániť