4/26/2014

Cold I Lie

Je možné aby moju náladu z pätdesiatich percent ovplyvňovalo počasie?
Že dážď je mrzutosť (aj keď veľmi dôležitá) a slnko a vôňa zelene dokáže presvetliť všetky neradosti a prinútiť ma k širšiemu úsmevu  a jasnému mysleniu.
Vraj slová o počasí sú hlúpe. Keď sa raz o ňom budete rozprávať so mnou, vedzte, že nebudú.
Nemôžu však za všetko len tie slzy za oknom, ale aj nejaký ten pocit úzkosti a potláčania. Že občas uvažujem o tom, prečo v niektorých veciach nedokážem nájsť dvere. Prejsť cez ne a už sa neobzrieť.
Asi ešte potrvá, kým sa odvážim. Prejdem, a už sa viac nebudem musieť pozerať na predstieranie a imitáciu istých, a chuť sa z toho občas smiať a plakať zároveň.
Hide me 'till I can fly.




3 komentáre:

  1. To jsem přesně já, náladu mám takovou, jako je zrovna počasí. A tyhle fotky mi vyvolaly úsměv na tváři, moc krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne ^^ takéto slová ma moc hrejú pri srdci :))

      Odstrániť
  2. Dřív mi náladu také ovlivňovalo počasí, ale poslední dobou to vůbec nemá vliv, naopak se vyžívám v těch melancholických mracích .)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť