4/17/2014

About The Dandelion

Opäť nedodržiavam sľuby... Ale to len z nepotreby vyjadrovať slová a preto, že asi nikdy neprestanem veriť. Aj keď slovo veriť nevystihuje to, čo nikdy neprestanem. A tiež pre radosť z jari, púpaviek a vetra vo vlasoch.

Vraj smutné knihy, smutným ľuďom, pridávajú na smútku. 
Ja tvrdím, že krásne smutné a pravdivé knihy, smutným ľuďom pridávajú na láske a predstave, aké veľké šťastie vlastne majú. Aj keď pri Zlodejke plačem, ukazuje mi a zároveň učí, aké veľké šťastie mám, aj cez všetky zamračené dni.
A keď je už príliš slov na S. poviem vám, že mám za sebou pekný víkend, pekné dni a krajšie pred sebou. 
A nehnevajte sa za nedodržané slová, to že ich nedodržiavam znamená, že som šťastná. Alebo niečo také.


"Pozri sa na tie farby," povedal otec. Je ťažké, neobľúbiť si muža, ktorý nielenže si farby všíma, ale ešte o nich hovorí." - Markus Zusak

6 komentárov: