3/21/2014

Recover

Viete kto je mojím večným nepriateľom? Čas. (Nie však vždy). A tiež zastavujúci sa vlak... Občas by sa mohli vymeniť.
Menej beriem do rúk fotoaparát. Menej robím veci, ktoré ma napĺňajú a o ktorých som som si myslela, že tvoria moju neoddeliteľnú časť. Som z toho smutná. No zdá sa mi, že tiež veľa času trávim premýšľaním nad tým. A tým viac ho strácam. Nesnažím sa. Neviete ako to zastaviť?
Ale už budem. Sľubujem.
A keď sa zotavím, budeš moja útecha?
A tiež mám pocit, že sa neustále točím v jednom kruhu. Je to stále o tom istom. Môj život. Tento blog. Trápi ma to a chcem to napraviť. Niečo zmeniť a posunúť sa. Všetko toto.
Neviem prečo to tak cítim. Možno už zajtra nebudem. Možno je to týmto dňom a možno Chvrches.
Môžeme zmeniť alebo rozdeliť naše cesty. Ale určite chcem slová zmeniť na činy. (Bude viac príspevkov. Naozaj.)

8 komentárov:

  1. Ty moje spřízněná duše! Přála bych si mít trochu víc morálního svědomí věnovat se něčemu jinému, než ztrácet čas skoro ve všem... Jaro, zachraň nás!
    Jinak boží fotky..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oooo presne tak :( Ja dúfam že s krásnym počasím a dlhšími dňami príde aj viac voľného času na milované veci. A ďakujem krásne :))

      Odstrániť
  2. Paradny blog! :)
    čo je to za knihu ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne ^^ a kniha: Nauč ma umierať od Pavela "Hiraxa" Baričáka

      Odstrániť
  3. úžasné fotky, aj príspevky..pokračuj v tom! :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo :) ďakujem pekne, tak moc ma tešia takéto slová ^^

      Odstrániť