3/28/2014

I Feel, I Feel Alive

Niekto mi nedávno povedal, že som sa zmenila (<3). Že som vyrovnanejšia a dospelejšia. A cítim to aj ja sama. (V kútiku dúfam, že aj vy.)

Rada si čítam slová, ktoré som sem písala pred rokom. Spomínam. Usmievam sa. Premýšľam nad tými obdobiami. Udalosťami, ktoré ma vtedy ovplyvňovali. A ovplyvnili. Nič z toho už neberiem tak tragicky.
Uvedomila som si niekoľko vecí. Prestala sa toľko trápiť...
Viem že nič z toho za to nestálo.
Viac som spoznala samú seba. Hlavne v tom, čo chcem... Čo skutočne(!) chcem. A prestala smútiť za tým, čo chcela len istá nevedomá časť mňa. Let me see the ocean there.

Viete nad čím som v posledných okamihoch pár krát uvažovala? O správnosti slov, ktoré majú opísať tento blog. O názve a ôsmych dňoch v týždni. O tom jednom, ktorý by som moc prijala. Tak nejak som si na to zvykla. No aj tak uvažujem o zmene. Niečo o malú časť vystihujúcejšie. Mám/nemám?

2 komentáre:

  1. Myslím, že název netřeba měnit, je zajímavý a vystihující :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť