2/21/2014

Waste No Time

Zas raz po dlhšom čase. 
A s myšlienkou, že nie je príliš o čom písať. Keď napíšem o svojej momentálnej radosti a pokoji, skončí sa.
Ak zas o smútku a samote, klamala by som. 
A je to tak. Šťastie nie je stopercentné... ale je. A viete čo? Keď ma raz stretnete, nepýtajte sa ma, ako sa mám. Nepoviem vám pravdu. Často ma totiž napĺňa radosť a smútok zároveň.
Momentálne radosť z hudby (počúvajte lži a Chvrches celkovo), tanca, priateľov a okamihov, ktoré by mali trvať o malú chvíľu dlhšie. Smútok kvôli veciam, ktoré som si povedala, nechať tak a knihám, ktoré ukladám na poličku, no nemám na ne čas.
Predsavzatia u mňa nikdy príliš nefungovali. No jedno nosím stále so sebou a pomáha to: "Radšej buďme nahnevaní, ako smutní." No teším sa na to, kedy si ten čas nájdem. A tiež na obdobie, kedy začnem opäť viac písať. Cnie sa mi.

4 komentáre:

  1. píšeš moc hezky... přijde mi, že na nic nemám čas taky, nebo spíš jím strašně plýtvám.. nemůžu si pomoct :/ tak hodně štěstí, přečti všechny knížky co chceš a měj se moc fajn!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ďakujem ^^ a cítim to úplne rovnako!

      Odstrániť
  2. Na tu fotku z vlaku se nemůžu vynadívat.

    OdpovedaťOdstrániť