2/08/2014

17.

Viete kto mal piateho sedemnásť? Áno. Stále sa však cítim, akoby som mala štrnásť. Ani neviem prečo. Sviečky dohoreli. Zhasli. Aj tá posledná. Priala som si. Sny sa plnia a ja verím v to, že aj tie moje. Mnohé sa už. Nevyslovujem ich však nahlas. Ani vy. Nesplnili by sa. Rozhodla som sa: 
- menej smútiť nad tým, čo nezmením a čo (pre niečo) musí ostať tak, ako je,
- viac sa smiať,
- viac sa radovať z drobných krás,
- menej veci prežívať,
- a užívať každý deň, ktorý mi svet prinesie.
Tento šestnásty rok bol pre mňa v mnohých smeroch iný. A ten sedemnásty bude ešte o niečo viac.

4 komentáre:

  1. Líbí se mi to, k čemu ses rozhodla a snad se tě to bude držet! A krásné fotky mimochodem :))

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo. Ďakujem veľmi ^^ budem sa moc snažiť

      Odstrániť
  2. To sú krásne rozhodnutia. Také typy na krajší život. ;3 Veľmi ti to prajem... tak všetko najlepšie ^.^
    PS: pjekné fotky :)), biela, u ^

    OdpovedaťOdstrániť