11/30/2013

The Book Thief

(Na úvod, by som si mala dať po prstoch za blogovú nečinnosť.) Hnevám sa za to, na seba.
Chcem prázdniny. Či už letné. Či už zimné. Neviem sa dočkať voľných dní.
Som v posledných dňoch často smutná. Nie neustále, ale často. Možno zo všetkého chladného. Možno z niečoho, z čoho by som nemala byť. Čo by som mala hodiť za hlavu.  Nefunguje. Pretrváva.
Asi je hlúpe tešiť sa na niečo nekonečné, a márniť prítomnosť. Zatiaľ to inak nejde. Stále len dúfam v lepšie zajtrajšky.

6 komentárov:

  1. Já mám v zimě vždycky takové období smutku a depresí a drží mě při životě (nadneseně řečeno) jen vyhlídka Vánoc. Tak at je lépe !:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A mně zas vyhlídka prázdnin. Souhlasím s tebou a přeju (nám všem nesmyslně smutným) co nejvíc smíchu! Je to potřeba.

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) samozrejme! Nech sa konečne dočkáme a nech smútok prejde.

      Odstrániť
  3. Letné, jednoznačne.
    a ja som skôr depresívna. ale taká som vždy. aj keď nie je dôvod.
    a krásne fotky. zlodejku kníh mám už dlho na to-read liste.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :) Dá sa povedať, že aj ja. Ale už sa to snažím prekonávať.
    a ďakujem ^^

    OdpovedaťOdstrániť