11/16/2013

Autumn

Nechcem jeseň. Ubíja ma. Ubíjajú ma niektorí ľudia. Niektorí ma tešia. Je ich menej. No milujem ich za to. A chýba mi jeden, ktorému naopak nechýbam ja.
Nebaví ma vychádzať von. Nebaví ma otvárať okná a vyťahovať žalúzie. 
Baví ma Green. Zázvorový čaj. Pozeranie prehnane romantických filmov v neskorých nočných hodinách. Dlhé rozhovory. Čakanie na Matkinov ďalší počin. A (ne)baví ma moja všetkonaposlednúchvíľu vlastnosť. Chcem však, aby toto nepekné obdobie bolo čím skôr za mnou. Pochmúrne a daždivé. Aj keď časom sa neplytvá... A chcem ísť na pláž. Do you want to go with me?

"Niekedy mám pocit, že všetci žijeme v nejakom filme. Vieme, čo hovoriť, kam ísť, ako sa správať, akurát tu nie je žiadna kamera. Ale nikdy sa z toho filmu nedostaneme. A je to mizerný film." - Bukowski (...a nemilujte ho)

10 komentárov:

  1. Ty dvě fotky jsou krásné... a k textu... vydrž, vydržíme! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja chcem ísť s tebou na pláž... tiež sa cítim ako v nejakom filme. Akurát neviem kedy príde konečne dobrý koniec.
    inak super fotka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Honey, take a run down to the beach ^^
      Mám to podobne, ale kedy to príde, nevie asi nikto... a ďakujem ♥

      Odstrániť
  3. musim napsat, ze jsi neuveritelne krasna, krasnejsi nez to destive, pochmurne pocasi.hlavu vzhuru.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc :33 ..a budem na tom pracovať

      Odstrániť
  4. Konecne clanok, nevedela som sa dockat. A vies o tom, ze si neuveritelne krasna?
    Tiez chcem, aby uz jesen skoncila a prislo leto. Jesen je pre mna carovna len vecer. Lebo chladne zapady slnka su dokonale.
    Ten citat je dokonalost. Ktoru jeho knihu by si mi odporucila ako prvu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to krásny pocit, že sa niekto nevie dočkať mojich príspevkov.
      Ďakujem krásne, ale to preháňaš:) a skús Najkrajšiu ženu v meste ♥

      Odstrániť
  5. ty si taká pekná až to nie je fér. Ugh. Matkin už za chvíľku <33
    a pôjdem s tebou na pláž a budeme sa rozprávať ako niekedy a robiť všetky pekné veci ktoré sa dnes už nerobia a budeme piť litre čaje a budeme spolu. Chňa ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :33 a ihneď by som pobežala!!

      Odstrániť