9/04/2013

It’s Deep In The Middle Of Me

A opäť sa to skončilo. No len pre rok dvetisíc trinásť. Cítim vo vzduchu jeseň. Podvečerné teplé prechádzky za svetla sa zmenili na prechádzky v hrubom svetri a za svetiel pouličných lámp. Verím však, že sa to ešte aspoň na chvíľu zmení... Verím tiež, že sa isté veci vrátia do normálu.
Prežila som pekné leto. Ale mám pocit, že prešlo neuveriteľne rýchlo.
Chcela by som vrátiť August alebo Jún.  Jeseň je príliš studené... Pre mňa tiež veľmi melancholická.
Happy? No. 
Sad? No.
Poznáte to? Ja to tak mám celkom často. 

6 komentárov:

  1. Ja poznám skôr: Yes, I'm smiling. No, I'm not happy.
    aneb falošný úsmev.Škola bude dúfam aspoň trochu super. Fotky sú super. A tvoje slová tiež. A jeseň bude najsuper. <33

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, ja sa snažím na ľudí okolo mňa usmievať aj keď na to nemám dôvod. Nechcem, aby im moja zlá nálada pokazila tú ich. A ďakujem mocne! ♥

      Odstrániť
  2. pekne pekne, veľmi, ale nebuď smutná...

    OdpovedaťOdstrániť