8/06/2013

The World of Tomorrow

Fotky možno odrážajúce náladu. Možno skôr len moja láska k čiernobielu. Najnovšie som sa zamilovala do krásneho čiernobieleho filmu/mestečka Pleasantville. Videla som ho veľmi dávno a len pred pár dňami som naň opäť narazila. Odporúčam.
"Čo sa teraz stane?" "Neviem, ty vieš?" "Neviem."
A tak je to asi každý deň. A ako na vlastných skúsenostiach viem, vždy sa niečo významné v našom živote udeje práve vtedy, keď to najmenej očakávame.
A tak ako čiernobielo. Raz je niečo čierne. No musíme veriť, že raz zas nastane niečo biele.

5 komentárov:

  1. konečne mám 1. komentár ♥
    teraz k veci- fotky krásne. text ešte viac. nejako myslím že v lete každý očakáva že bude dobrá nálada a všetko. nedá sa to ale vždy.
    P.S. Ani ja neviem. Čo sa teraz stane.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. do druhé fotky jsem se zamilovala.

    OdpovedaťOdstrániť