8/11/2013

If I Am A River, You Are The Ocean

Nikdy ma asi ľudia neprestanú prekvapovať. Preto som možno občas nedôverčivá. A to som si myslela, že to zajtra zostane také, aké to bolo dnes. Nemám chuť nad tým premýšľať. Aj keď mi to nedá...
Oscar každé ráno prichádza... A s ním som začala behávať. Pijem studený mätový a medovkový čaj. Pozerám desiatky filmov, ale príliš ich nevnímam. Nejak som sa nimi presýtila. Miazgovci ma však asi nikdy neomrzia! Ahaha.
Čítam Nylonový svet. Nemyslím na časom blížiaci sa začiatok druhého roku na strednej. Myslím na skvelé chvíle, ktoré sa doteraz udiali. Aj keď ich nebolo až tak veľa. A nezamýšľam sa príliš nad zajtrajškom a predstavami o budúcnosti, keď sa všetko môže v jedenej minúte zmeniť.
Bude ďaleko horšie, ako je. A tiež ďaleko lepšie. Ja si počkám. 
Charles Bukowski



8 komentárov:

  1. Krásné fotky,ten věnec je boží!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kouzelné fotky s atmosférou a moc hezky píšeš :) Skvělý citát, ten si zapamatuju!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi ^ ‿ ^ a Bukowski je celý skvelýý, odporúčam!

      Odstrániť
  3. Krásné fotky a zajímavý článek :)
    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasný věnec, úžasné fotky ♥

    A ten citát, zalíbil se mi tak, že jsem si našla i jeho další a opravdu mě zajímá, jestli jsi toho od něj četla víc, co mi nejvíc doporučíš? :)

    - http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem. ^_^
      Nečítala som od neho zatiaľ veľa, ale tiež sa chystám! Ale tak skús napríklad "Príbehy obyčajného šialenstva" alebo "Šunkový nárez" :) Ale predtým si asi najprv prečítaj obsah, aby ťa Bukowski príliš nešokoval :D

      Odstrániť