6/24/2013

Prague - Part II.

Milujem hudbu. Milujem koncerty. Milujem na nich zatvárať oči. Milujem Paramore.  
19. jún 2013 zostane v mojej pamäti navždy dňom, kedy som pocítila ten najkrajší pocit.
Bol to naozaj ten najúžasnejší večer v mojom živote. Tak nezabudnuteľný.
Skvele som si zaskákala. Poriadne nahlas zaspievala. Poplakala od nesmierneho šťastia pri The Only Exception. Nedokázala prežiť dokonalý pocit, že som stála od Hayley na meter blízko. Prežila ho so skvelými ľuďmi. A nikdy nezabudnem na Hayline zvolanie: "WEEE AAARE PAARAMOOORE" ♥ 
(fotiek by bolo aj viac a kvalitnejších, ale po pár minútach som musela prestať fotiť, lebo zrkadlovky neboli povolené)


10 komentárov:

  1. Strašne ti závidím!! ♥
    teraz nemám náladu na žiadne vypisovačky, pretože.. no, to ej jedno. ty vieš, že si skvelá a že ťa strašne obdivujem, Domi :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, mrzí ma, ak sa niečo deje a ty sa pre to trápiš :/
      ale aj tak ti veľmi ďakujem Natálka :)♥

      Odstrániť
    2. och ty si odpísala ^_^ netráp sa, myslím že si sa natrápila dosť:)ˇ
      ňuňu si♥

      Odstrániť
    3. Prečo by som nie, tak skvelej čitateľke? :O :*
      Ale noooo, rada pomôžem, vypočujem, poteším alebo uteším :) možno mi to pôjde :D

      Odstrániť
    4. No pretože to vždy veľmi poteší keď odpíšeš :) Nie ako blogerky, ktoré sa správajú ako nevďačné (ale to je jedno).
      To od teba žiadať nemôžem:)

      Odstrániť
    5. Som toho názoru, že bez čitateľov by nebol blog ani blogerka! Preto by si toho mal každý vážiť :)

      Odstrániť
  2. Jee Paramore!Já bych na ně šla,u nás jsou docela často,bohužel se vždycky najde něco,za co peníze utratím raději:/:D A jejich poslední tvorba (Still into you) se mi vůbec nelíbí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mala by si na nich určite niekedy ísť. Bola to nezabudnuteľná show! :) A na koncertoch nehrajú len songy z najnovšieho albumu, ale snažia sa to striedať, preto ak sa ti nový album nepáči, nemusíš sa báť toho, že to bude nuda. Aj keď ja by som ich milovala, aj keby hrali country. Som s nimi neskutočne zžitá! :D Sú proste skvelí :)

      Odstrániť
  3. Najlepší koncert, bolo senzačne! Tiež ma dostalo to "We are PARAMORE" a taktiež to ako hovorila Praha, že zaspievali Proof, všetky tie plagáty a jednoducho som si po koncerte povedala, že ich musím vidieť ešte niekedy znovu... len nie v Lucerne. Praha bola taktiež senzačná! A fotky sú super, my sme boli na balkóne, takže ich až také dobré nemáme.

    -Werush

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nezabudnuteľný večer! A určite nebol posledný! :) a ďakujem :)

      Odstrániť