6/12/2013

June & Happiness

Tak nejak menej píšem. Ale len preto, že sa konečne pre mňa začal sladký jún! Preto mám akosi menej času. (Taktiež sa pracuje na menej depresívnych článkoch, aj keď to bude asi ťažké.)
Po ukrutných dvoch týždňoch, keď sa mi v hlave premietalo len slovné spojenie "ročníková práca" ho konečne môžem vymazať! A tiež vám s hrdosťou oznámiť, že nemohla dopadnúť lepšie! Dosť, dosť...
JÚN
Stále písať že bude skvelý... S tým by som mala prestať. Aj keď je totiž skvelý, občas sa stane niečo, čo tú skvelosť pokazí. Maličkosti. No uberajúce.
Začal sa šiesteho júna, kedy sme oslavovali! Klauzúry. Priateľstvá. Život...
A viem že ďalej moje skvelé dni budú pokračovať!
Tento víkend. Nasledujúci týždeň. V Prahe. Ďalší týždeň. A vtedy nastane júl.
"Nemôžete dať svetu krajší dar ako vlastné šťastie."


10 komentárov:

  1. Jsem ráda, že jsi šťastná :)
    Ach, ty fotky jsou kouzelné. Do té první, a nebo vlastně do všech, jsem se úplně zamilovala.

    http://sillyopinions.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne a dúfam že si na tom rovnako!♥ Chcem, aby všetci boli šťastní :)

      Odstrániť
  2. Mám ráda atmosféru tvých fotek a vlastně všeho (textu).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie slová sú ako vybraté z duše :OO ja sa chcem s tebou stretnúť raz:( <33
    toto je rozhodne najlepší blog,škoda že som ho nenašla skôr))

    /a bola by som rada, keby si navštívila môj blog,ďakujem http://stayy-you.blogspot.sk/ :)/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi, si zlato! ♥ Raz nás možno osud privedie na rovnaké miesto, kde sa budeme rozprávať, smiať a premýšľať.
      A rada si ho pozriem :)

      Odstrániť
    2. zmazala som komentár predtým, lebo som ti chcela odpovedať na tvoju odpoved) (:D)
      ♥ áno, raz, ja dúfam že to raz príde skôr než niečo krutejšie ako osud.
      budem vďačná))

      Odstrániť
    3. :DDD
      Zle som sa vyjadrila. Nuž osud - neosud! :) Určite sa to raz podarí ^_^

      Odstrániť
  4. Nádhera !! <3333
    -kedy dáš ďalší článok Domi? :) :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! :))
      som šťastná z toho, že sa niekto teší na nové články :3
      a posnažím sa ešte dnes, napísať o dňoch, ktoré som prežila v Prahe!

      Odstrániť