5/05/2013

Hello May

Poznáte pocit - nepocit? Keď vás stále isté veci ťažia, ale akosi ich necítite? Cítite len akúsi vyrovnanosť. Pocit nekonečnosti. Pocit, že všetko sa nakoniec vyrieši... Aj keď časom. Pocit, že aj zajtra bude deň. Pocit, že zajtra už dnešok nebude tak dôležitý a podstatný.
Niektoré veci som pokazila. Možno pokazila pokazené. No všetko raz prebolí.
Alebo to všetko spácha čas. Možno preliate slzy.
Kde v tele vlastne vznikajú city? A je naozaj také ľahké zabudnúť?
Chcem zabudnúť... Možno vrátiť. Chcem veci zmeniť... Možno napraviť.
Chcem aby to bolo ako kedysi... Možno len chcem nájsť v budúcnosti niečo dávno minulé.


6 komentárov:

  1. tiež mám pocit, že kazím strašne veľa vecí, že ubližujem mnohým ľudom tým, že vyslovujem hoc obyčajné slová, ktoré v sebe majú toľko veľa. s výnimkou toho, že nechcem zabúdať, chcem všetko napraviť. byť niekým iným. možno lepším. ktovie.
    a fotky sú nádherné, hlavne tá lienka a tvoj úsmev:)čo ma zaujalo je tá šnúra s fotkami, hrozne dlho sa na to chystám. a robíš mi chute,:) to ovocie by som si teraz moc moc dala.
    krásny blog, určite tu nie som naposledy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! ^ ‿ ^ a šnúrky s fotografiami odporúčam, sú top! :))

      Odstrániť
  2. Ten pocit znám možná až moc dobře :-(
    Jinak nádherně fotíš a ty "šňůrky s fotkama" jsou skvělý nápad ;-)

    OdpovedaťOdstrániť