5/21/2013

Dreams & Illusion

A tak akosi pomaly a rýchlo to plynie. Plynie ako voda v rieke.  
Nič sa nedeje. Prežívam a chcem aby to začalo byť zaujímavejšie.  
Nič nemôžeme urobiť zle. Pri najhoršom nám to bude trvať dlhšie. Srdce si aj tak priťahuje to, čo dychtivo očakáva. Všetko nás však privádza k cieľu.  
Mám pocit, že sa všetko končí. Teda, všetko nie. Ale niečo, čo tvorilo veľkú časť mňa. 
Snáď sa nad tým prestanem trápiť. A začnem spomínať. Na toľko skvelého. A začať sa tešiť na to, čo bude.  
Občas mám chuť zastaviť čas. Povedať si, že čas je len ilúzia. 
Len náš vlastný pocit robí zo života bremeno.


10 komentárov:

  1. k tomuto článku ma napadá len text z jedného obrázka /i´m not living, i´m just surviving/ presne takéto pocity som mala asi pred 3-4 mesiacmi, našťastie teraz zažívam fajn obdobie a verím, že už depresie a podobné na mňa nedoľahnú! zastaviť čas je jedno z mojich tajných snov /a napraviť všetko čo som pokazila/ prvá fotka je zaujímavá, a máš krásny lapač snov a aj šnúru s fotkami v pozadí:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj u mňa je to už lepšie, no dalo by sa povedať, že toto sú tie posledné zlé dni, kým si zvyknem :) Potom to už budem lepšie :) A ďakujem <3

      Odstrániť
  2. Krásné fotky. A mám moc ráda tvé články, vždy mají takovou skvělou myšlenku.

    http://sillyopinions.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. good idea! a pěkné fotkyy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasná myšlenka! <3 Krásnéí fotky!! <3

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezké zamyšlení a úžasné fotky! :)

    http://www.candy-in-my-pocket.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť