5/27/2013

Delivery

Viete čo? Dnešný deň. Zajtrajší deň. Nasledujúce dva týždne. V tieto a nasledujúce dni sa so mnou iba vlečú a budú ďalej vliecť. Chcem, aby čo najrýchlejšie utiekli. Aby už boli za mnou. Lusknutím prstov.
Opäť sa vraciam k zúfalým príspevkom. Ale už naposledy. Vážne!!!
Po týchto dňoch, plných premýšľania, tvorenia a trápením sa nad koncoročnou prácou do školy, to už bude skvelé. Naozaj! Samé skvelé chvíle. Nech to už dopadne akokoľvek.
Teraz mi však pomáha len káva, ku ktorej som sa v týchto chvíľach, na okraji zúfalstva uchýlila. Kopec kníh, ktoré mám čas čítať nanajvýš pri čakaní na vlak alebo cestou vlakom do školy a v neposlednej rade Babyshambles. Tak či onak.
Niektoré nekonečná sú dlhšie ako iné. 


14 komentárov:

  1. První fotka je nejkouzelnější ♥

    http://sillyopinions.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děláš mi chutě na kafe večer a to fakt není dobrý, už tak se mi těžko usíná! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. káva je to najlepšie,čo môžme mať. a hlavne teraz v týchto (aspoň) u nás studených (zimných!!!!!!!) dňoch.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bonitas fotos, me gusta mucho tu blog ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Súhlasím s tvojou minulou náladou. Nekonečné dni.
    mám dve otázky, akú kávu piješ a aké knihy to boli?
    a ešte jednu, tie myšlienky sú tvoje, že? rešpekt voči tebe !!!)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och prepáč, nevšimla som si tvoj komentár. Až teraz. :)
      Tak teda: Káva? Úprimne si ju dám len raz za čas a keď, tak sa rozhodujem len podľa vône :D Neriešim značku ani nič podobné.
      Knihy, ktoré som v poslednej dobe čítala sú Bola to len láska (Tamara Heribanová), Jeden deň (David Nicholls) a Na vine sú hviezdy (John Green).
      A všetko čo píšem, až na pár citátov od obľúbených autorov (to však vždy napíšem) je odo mňa. A Ďakujem ♥

      Odstrániť