4/17/2013

Time & Nylonsss

Až teraz začínam mať pocit, že naozaj prišlo jar leto, že zima odišla. Aspoň na čas...
Počasie sa umúdrilo. Dočkala som sa vlastného sveta. Prežila tvrdý pád. Užila si skvelý víkend v Prešove s mojou najsladšou. Som šťastná za svoju rodinu. Teším sa na piatok. Na skvelý koncert!
No predsa vo vnútri cítim, že to všetko ešte neodišlo. Ak aj odišlo. Prichádza niečo nové. Mala by som sa tešiť. Teším sa. Ale občas vo vnútri plačem. Pre seba. Chcela by som zastaviť čas. Aby plynul pomalšie. Aby sa niektoré veci nezmenili. Aby nezmizli. Aby ostali také aké sú. Aby zostali tam kde sú. Teraz. Doteraz. Navždy.
"V poslednej dobe som si už zvykol, že môj život sa prestal odohrávať podľa nejakých vopred predvídateľných zákonov. Odvíja sa v nepravidelných skokoch, skratkách a môj príbeh sa stále zauzľuje, rozuzľuje a nečakane mení smer..." - Matkin

6 komentárov:

  1. OO to je krásne :3 z akej knihy matkina to je? a odkiaľ mám tie silonky? :OO

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem! :* je to z Polnočného denníka :)

      Odstrániť
  2. Nemáš vôbec za čo ! :) a tie silonky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) uf, z obyčajnej galantérie v meste.

      Odstrániť
  3. Matkina práve držím v rukách a čítam :) vždy ma pobaví

    OdpovedaťOdstrániť