3/23/2013

I Feel

Obracia sa to. Aspoň trošku. Čakám kým to bude čelom ku mne, úplne. Naučila som sa čakať.
"Nič nemôžete mať radšej ako to, čo vám chýba."
Chýba. Ale vydržím to. Príde a zmení sa zdajúc nezmeniteľné. Verme tomu. Nie sú všetci tí, ktorých milujeme, úžasní! S tým sme mali rátať a nezráňalo by nás to tak. Keď  odchádzali.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Čiara za tým čo bolo, čo je a bude.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Som šťastná. Naozaj šťastná. Z maličkostí sveta. Malých vecí, ktoré som si začala vážiť.
Zo skvelých ľudí. Poznaných. I nepoznaných. Z prvých jarných slnečných lúčov. Z lístku na koncert PARAMORE v mojich rukách. Z prekrásneho výhľadu mojej budúcej izby. Z môjho sladkého Harryho, ktorý krášli môj svet už takmer rok. Z privrátej zrkadlovky. Z kníh. A z krásneho pocitu, ktorý cítim.

4 komentáre:

  1. tak to Paramore ti naozaj závidím! :) tiež by som rada šla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) mne to už raz nevyšlo, preto som za druhú príležitosť vidieť ich, veľmi šťastná! :)

      Odstrániť
  2. Strašlivě ti to sluší na první fotce!:)

    A právě teď šťastná jsem. Z naprostých maličkostí. I díky jedinému objetí po desetiměsíčním vztahu. Díky tomu, že mi přišlo nové tričko. Že jsem dočetla knížku, je toho moc:)


    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi! :) A držím palce, aby bolo ešte veľa takých :))

      Odstrániť