3/07/2013

Another Day

Ešte včera som sa tešila, že môj ďalší príspevok bude veselý. Šťastný. Pozitívny. Lebo tak som sa cítila. Spokojná, vyrovnaná, šťastná, plná optimizmu.
Všetko doteraz však neplatí. Dnes. Dnes sa veľa vecí pokazilo. Zas. A znova. Poznáte ten pocit, keď sa vám v jednej chvíli, v jednej veci tak darí a tá druhá sa pokazí? A vy to chcete zmeniť. Ten pocit beznádeje.
Aspoň čosi je však skvelé. Paramore! 19. Jún. Praha. Dočkala som sa. Uvidím ich. Hovorila som si, že nech sa stane čokoľvek negatívne, vždy si spomeniem na 19. Jún 2013.
Ale dnes mi už ani toto nepomohlo. Lebo vždy keď sa teším. Až príliš. Nevyjde to podľa mojich predstáv a a potom som sklamaná.
Opäť na návštevu prišla. Stará známa. (Ne)priateľka melanchólia.
No snažím sa vo všetkom nájsť niečo pozitívne. Viem že všetko okolo mňa sa pre niečo deje. Niečo dobré. Snáď. Určite. Verím tomu. A stále platí to, že sa teším. Ako priateľka prišla. Zase odíde. Preto sa nebojím. A od teraz. Už žiadne nežiadané návštevy.

4 komentáre:

  1. Máš na blogu skvělý fotky (:
    Taky si občas říkám, že napíšu pozitivní článek a než se k němu dostanu, moje nálada se otočí o 180°

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ďakujem!! :) a áno, niekedy je to ťažké :/

      Odstrániť
  2. Takže za chvíľu paramore, tvárim sa že ti nezávidím :O ale prajem ti to:333
    nechcem ti tu ku každom príspevku písať že si dokonalá, že si úžasná..- ďakujem že si a ďakujem že ešte nevymreli takí ľudia ako si ty <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ^_^ oooooch, ďakujem, ďakujem. Veľmi si to vážim! :) Si úplne skvelá ^_^

      Odstrániť